HTML

Vajas Kenyér

Minden, ami gasztronómia: éttermekben, otthon és a világban; szakács szemmel, Angliából.

Facebook

Friss hozzászólások

  • Kerma: Köszi a cikket. Üdvözlettel, Kerma Design falpanelek. (2023.04.18. 21:01) Tinédzserek a konyhán
  • jEnci: @Sólyom Tomi: Bizonyítani nem tudom. Főleg ennyi idő elteltével nem. A cikk 2018-ban van időben. E... (2023.01.27. 23:47) Kiégés
  • lordjim: Szeretettel gratulálok! Régóta élvezettel olvasom igényes blogját. (A fiam Cheltenham-ben, a Prit... (2016.11.22. 19:10) Az angol kórházi kaja
  • Hobbiszakács: Hajrá! :-) Szorítunk. (2016.08.08. 10:17) Barackos-túrós lepény
  • Jovanotti: Pink lady alma egesz telen kaphato volt a Lidliben, 700Ft/4db aron...tenyleg finom, de az ara "kis... (2016.07.20. 15:34) Sirha Budapest - 2016

Morzsák

activa eb (1) adam bennett (1) afrodiziákum (1) ajánló (5) alacsony hőmérsékletek (1) alapanyag (1) alma (2) almasav (1) almáspite (1) amuse bouche (1) amuse gueule (1) ananász (1) angol karácsonyi hagyományok (1) anne sophie pic (1) anthony bourdain (1) antidote (3) anyu (8) aperitif (1) áramszünet (1) arbutus (2) arcade bistro (1) argentin steak ház (1) artesian (1) aszalt datolya (2) aszalt sárgabarack (1) aszalt szilva (2) auberge du pont de collonges (1) aux merveilleux de fred (1) avokádó (3) a la carte (1) babérlevél (2) bacon (2) bagel (1) bakewell tart (1) banán (1) barack (1) barackos túrós lepény (1) bárány (1) barna csiperke (1) bazsalikom (4) bbc good food show (1) bbq (5) beaconsfield (1) bébizöldség (1) bélszín (2) bergamott narancs (1) beszámoló (4) bib gourmand (2) biggles sausages (1) biodinamikus bor (1) bíró lajos (2) bisztrókonyha (8) blog (1) bock bisztró buda (2) bocuse dor (13) bor (2) börek (1) borkonyha (2) borkóstoló (1) borsó (2) bors gasztrobár (1) borzalmas ebéd (1) bor bár (2) bouchon (2) brandy (1) brandy hab (1) branston pickle (2) bray (5) brokkoli (1) brownie (2) bubbledogs and champagne (1) budaörsi halpiac (2) budapest (25) burger (4) burger and lobster (1) burger blog (2) burger craft (1) burger fesztivál (1) burgonya (3) byron (1) café 57 (2) captain kidd (1) cékla (1) ceviche (2) challah (2) chantilly krém (1) charlotte torta (1) chef to home (1) chez mounier (1) chilis limeos dresszing (2) chip butty (1) citrom torta (1) ciya sofrasi (1) clotted cream (1) cookham (1) couscous (2) couscous saláta (4) covid (2) crepe fun tastic (1) crown (1) családi ebéd (3) cserpes tejivó (1) csirke (4) csirkecomb (1) csirkemell (3) csirkeragu leves (1) csoki (6) csokitorta (2) csokoládé (1) csőkukorica (2) cukkini (2) cukrászda (3) cupcakes and shhht (1) curry (1) dabbous (1) damien hirst (1) desszert pálya (11) digestive (1) dinner by hb (3) dió (4) dock kitchen (1) dresszing salátához (1) durrogós cukorka (1) ecet (1) édeskömény (2) édesség (2) égési sérülés (1) egész fehér bors (1) előléptetés (1) el bulli (4) end of an era (1) entrecote (1) eper (1) erdély (1) esküvő (2) esküvői torta (2) faggyús gombóc (1) fagyi (1) fahéj (1) family meal el bulli (1) fasirt (1) fat duck (2) fehérbor (9) fehér retek (1) fekete kagyló (2) fekete kagyló tisztítása (1) félmaraton (1) felmondás (1) felújítás (1) ferran adria (3) film ajánló (2) fishlove (1) flat iron (1) focaccia (1) fogadó (1) fogalmak (1) fokhagyma (3) foodies festival (1) fortnum and mason (1) four to eight (1) főzősuli (2) frantzen (5) friss élesztő (3) fruktóz (2) fudge (3) füstölt lazac (4) fűszer (1) futás (1) gails (2) gails kitchen (1) gastronord (1) gasztro filmek (2) gasztro zene (1) gesztenye (1) glutén láncok (1) gomba (6) gomba ketchup (1) gordon ramsay (1) gourmet fesztivál (2) gözleme (1) gránátalma (3) green rabbit (1) grissini (2) guadalajara (1) gulyás leves (1) gyors édesség (3) gyors vacsi (10) gyümölcskenyér (1) hagymakarika (1) háj fájv (1) hakkasan (1) hal (7) hamburger (1) hamsi (1) hand and flowers (1) háromszor sült krumpli (4) hátszín (1) hazai receptek (1) házibuli (2) hedone (1) herman ze german (1) hervé this (1) hestons fantastical food (1) heston blumenthal (5) hinds head (4) hi sushi (1) hold utcai piac (1) hollandi mártás (1) honest burger (1) hostess (1) hotel (1) hot cross bun (1) hot dog (2) hula hoops (1) húsleves (2) húsos pálya (2) húsvét (1) hús hal ragasztó (1) hús krumplival (3) hús sütési fokozatok (2) ibolya (1) indiai (1) indiai étterem (2) indukciós lap (1) interjú (1) isaac mchale (1) isler (1) isztambul (5) ittenbari (1) jacket burgonya (1) jótékonykodás (1) jubileum (1) kacsa (1) kacsamell (2) kadarka túra (1) kajafesztivál (3) kakukkfű (4) kalács (5) kalmár (3) kalmár előkészítése (1) kapribogyó (1) karácsony (8) karácsonyi puding (2) karaköy port hotel (1) karamell (1) karfiol (1) kávézó (2) keksz (1) kenilworth (1) kenyér (8) képek (21) két szerecsen (1) kevert saláta (1) kiállítás (7) kiégés (1) kimchee (1) kínai étterem (1) kiraku (1) kirándulás (4) koktél (3) kókuszos süti (1) kolbász (1) kollázs (1) kolozsvár (1) koncert (1) konyhai nap (1) konyhai pályák (3) konyhai pozíciók (2) konyhaszigetek (2) könyvajánló (15) koreai étterem (1) kórház (3) korma (1) körte (1) kóstoló (1) kovászos (1) kövér kacsa (10) krumplifőzelék (1) krumplis tészta (1) krumpli püré (1) kucsmagomba (1) kürti miklós (1) laci konyha (1) ladurée (1) lakoma (5) larousse gastronomique (1) lassi (1) la fromagerie (1) la postrería gdl (1) la relais de venise (1) la tete de lard (1) leb-i derya (1) lecture room and library (1) lekvár (2) lemon curd (1) létszámhiány (3) levél (2) leves (1) libamáj (1) limonádé (1) liverpool (2) lóbab (1) locatelli (2) lokanta maya (1) london (56) lyon (12) macaron (1) madártej (2) maison pic (1) maitre d hotel (1) majonéz (3) majonézes burgonyasaláta (1) makréla (2) mák bistro (2) malacsült (1) malac császárhús (1) malic acid (1) maliks (1) mana (1) mangalica (1) mangalica húspatika (1) mangó (3) manor (1) marco pierre white (1) marhasült (2) marha faggyú (1) mark hix (1) marlow (1) marmite (1) mascarpone (1) matbaren (2) mathias dahlgren (4) matsalen (3) maurer oszkár (1) mazsolás kalács (1) meat fruit (1) meat market (1) medvehagyma (2) menta (3) merveilleux (1) mexikó (1) méz (2) mezze (2) michelin csillag (5) millionaire shortbread (1) mince pie (1) miscellaneous (1) mise en place (2) mishkins (1) mixersuli (1) mogyoró (3) mogyorós csoki (1) mogyoróvaj (1) molekuláris gasztronómia (2) molnár gábor (5) moro (1) mother flipper (1) munkakeresés (3) munkaruha (1) munkavédelem (1) mustár (1) művészet (1) naan (3) narancs (2) new york palota (2) női szeszély (1) nőként a konyhán (4) noma (2) norfolk (2) nougat (1) nugát (1) nyúl (1) off (3) olasz szalámi (2) olimpia (1) olívabogyó (1) olivomare (1) omlós tészta (1) ördöghal (1) oshea (1) oxford (1) páclé (1) pacojet (1) padlizsán (3) padlizsánkrém (1) palacsinta (1) pálinka (2) panna cotta (1) papadam (1) paprikás krumpli (1) paradicsom (2) paradise (1) parmezán (1) paul bocuse (1) pesti disznó (1) pesti istván (1) pesto (2) petit four (1) petit fours (1) petrezselyem (4) pezsgő (2) pharmacy 2 (1) piac (5) piccallili (1) pierre gagnaire (1) piknik (1) pirított burgonya (1) piskóta (1) piskótatekercs (1) piskóta tekercs (1) pisztácia (1) pisztráng (1) pizza (2) platán étterem (1) pletyka (1) podcast (1) pop-up (1) privát szakács (2) próbanap (2) pub (12) pulpbrother (1) quaking pudding (2) rabot 1745 (1) rák (1) raki (1) ramen (2) rántott hús (1) rebarbara (1) reggeli (1) régi recept (1) répa (2) répatorta (1) ribeye (3) riverside brasserie (4) rizottó (1) rizs (3) rizs főzés (2) roast beef (4) roast pork (2) roberto cukrászda (1) robert merle (1) rocket evaporator (1) rolfs kök (1) romani gastro (1) rosenstein vendéglő (1) rossz alapanyag (1) rövid hír (4) royal china (1) royal standard of england (1) rozmaring (4) rum (2) rumford grófja (1) sacro cuore pizzeria (1) said (1) sajt (13) sajtos vajas pogácsa (1) sajttorta (1) salon du chocolat (1) salon étterem (1) salusbury pub (1) santa maria del sur (1) savanyú káposzta (1) savarin (1) scone (1) scotch egg (2) sea herbs (1) senor ceviche (1) sertésszűz (2) set menu (1) sharbat (1) shoryu (1) sirha (6) sirloin (2) sketch (1) snidling (2) snidling szósz (2) solier cafe (1) sous vide (3) spagetti (2) spárga (2) square (10) steak (6) stockholm (11) street food (1) street kitchen (1) stressz (16) st john (2) sugar shop (1) suli (1) sunday roast (2) sushi (2) sütemény (6) sütőtök (2) szalonna (4) száraz élesztő (9) szegfűbors (2) szegfűszeg (1) szekszárd (1) széll tamás (4) személyzetis buli (2) személyzetis kaja (1) szendvics (8) szerviz (1) szervizdíj (1) szezámmag (1) sziksófű (2) szilvás unicum (1) szilveszter (3) színház (1) szirupos torta (1) szt. jakab kagyló (2) sztázsolás (14) szülinap (8) table d hote (1) tagine (1) tamarind (1) tanariva (1) tarja (1) tárkony (1) taste of london (1) tasting menu (1) tata (1) tatabánya (1) tea (2) tea szalon (1) tejföl (3) tejkaramella (2) téli szünet (1) teljes kiőrlésű liszt (1) tengeri keszeg (1) tengeri sügér (1) terhesség (4) termelői piac (1) tetedoie (1) thermomix (1) the alice house (1) the bottle shop (1) the clove club (1) the cross (1) thomas keller (1) tipsy cake (1) tiramisu (1) tokaj (1) tokaji borecet (1) tőkehal (2) tokyo turnip (1) töltött káposzta (1) tom kerridge (1) tonhal (2) töpörtyűs pogácsa (2) török ételek (3) torta (3) treacle tart (1) túlhalászás (1) turkish delight (1) túró (1) túró pont kettő (1) tv műsor (3) uborkaszezon (1) ügynökség (1) újságcikk (1) umu (1) unicum (3) vaj (9) vajas hot dog kifli (1) vajas kenyér (4) vákuum (1) valence (1) valentin nap (2) vanília (4) vanília kivonat (1) vargánya (1) vár a speiz (1) vasárnapi ebéd (4) vasárnapi sült (4) vendégposzt (2) video (1) vigasz desszert (1) virsli (1) vízfürdő (1) vörösbor (5) waitrose (1) wassailing (1) waterside inn (2) wheelers of st james (1) wild game co (1) william curley (1) windsor (1) wolf andrás (2) yorkshire pudding (2) zellergumó (1) zöldbab (2) zöld saláta (1) zona (1) zsálya (4) zsidó bisztró (1) zsolti (6) Címkefelhő

2015.05.12. 12:06 jEnci

Nőként a konyhán 3/3

Címkék: stressz nőként a konyhán

Az elmúlt egy év sous chef-ként

 

Minden évben legalább kétszer megfordul a fejemben, hogy pályát váltok. Hogy titkárnő, recepciós vagy IT fejlesztő leszek, mert azzal kényelemesen szarrá tudom keresni magam. Ilyenkor kiveszek szabadságot, hazamegyünk, családi közegbe és az egész elmúlik. Eddig semmi nem tudta visszavetni a lelkesedésemet, kipihenten mindig elkezdtem előröl az egészet, a küzdelmet a visszatolás ellen, akár séfekkel, akár munkaközvetítős ügynökökkel, akár egyenrangú kollégákkal. Azt is megfogadtam, hogy most már tudni fogom, hogy mennyit érek és semmilyen körülmények között nem fogom hagyni, hogy önbizalom túltengésben szenvedő férfiak visszanyomjanak mondvacsinált okok miatt.

A mostani munkahelyemmel kapcsolatban nem voltak nagy elvárásaim. Volt egy ambiciózus főszakács, fiatal, fél évvel idősebb tőlem, volt ez a London szívében lévő bor bár meg egy csillagos nagy név az egész konyhán, mint tanácsadó séf. Az első fél év izgalmas is volt, hogy hogyan változott meg az egész hely koncepciója, hogyan építették fel a kaját, a konyhát, a marketinget, a nevet. Majd a főszakács elkezdett idegbajoskodni, mindent egyedül csinálni, annak ellenére, hogy felküzdöttem magam sous chef pozícióba, amit a főnökség és a tanácsadó séfünk is jóváhagyott, pont leszarta, hogy kommunikáljon velem a napi konyhai dolgokról, menüről, rendelésekről.

Novemberben a főszakács kivett két szabadnapot. Sikerült a két legforgalmasabb napot választania, amikor a tűzhelyünk is úgy döntött, hogy megszűnik működni. Az, hogy életem egyik legszarabb szervize volt telt házzal, tűzhely nélkül, nem újság. (A vaslapos ment tönkre, úgyhogy maradt 3 gázrózsánk főzni.) Túléltük az ebédet, persze minden asztal panaszkodott. Délután a tulaj bejött a konyhára megkérdezi, hogy mi kell ahhoz, hogy az esti teltházat is meg tudjuk csinálni. Csípőből rávágtam, hogy két indukciós lap, a többit megoldjuk. Meg is oldottuk. Amikor a főszakács visszajött mondtam neki, hogy rossz a tűzhely, de van két indukciós lapunk, azokkal meg lehet csinálni mindent ugyanannyi idő alatt. Közölte, hogy azok szarok, ő ezekkel nem dolgozik és amúgy sincs a tűzhelynek semmi baja, mert ő begyújtotta. Azt gondoltam, hogy “jó, ahogy gondolod, de ha szerviz közepén majd elalszik és nem gyullad be megint, akkor remélem nem engem fogsz hibáztatni.” Mert ő olyan fasz, hogy úgyis jobban tudja, mint én, a tűzhely persze megadta magát megint, így egy hasonlóan szar ebéd szervizt végigszenvedett, üvöltözve mindenkivel, mint mi tegnap. A semmiért, hozzáteszem. Pár héttel később kibaszta a kukába a kettő jól működő indukciós lapot mondván azok szarok. No komment.

A karácsonyi időszakban rengeteg munkánk volt, ezzel arányosan mindenki másnak is az étteremben. A főszakács fizikailag nekiment (pofonvágta és megrángatta az ingét) az egyik felszolgálónak azért, mert nem polírozta ki a tányérokat. A srác szerviz közepén fogta a cuccát, közölte, hogy “FUCK OFF” és kisétált. A főszakács maradt, elnézték neki.

Januárban elment egy hét szabira. Nála ez nagy szó. Na most, ha a főszakács nem áll ki az emberei előtt a sous chef-je mellett, akkor lehetsz te akármilyen tökös meg nagyszerű, senki nem fog elfogadni, mindenki azt fogja gondolni, hogy ő felel az egészért. A kollégáim arrogáns, nem törődöm, laza, nagyképű, én-vagyok-a-király és az én-tudom-hogy-mit-hogyan-kell-jobban-mint-te mentalitásuktól falnak mentem. Nem vagyok híve az üvöltözésnek, de ha a főszakácsom ennyire gyökér, hogy nem áll ki mellettem és a konyhája mellett, hát akkor, én megcsinálom magamért. Van az a pont, amikor nincs más lehetőség, és itt nem volt. Úgyhogy nekik mentem, szavakkal. És pont leszartam, hogy mindkettő kétszer akkora, mint én és mély hangjuk van. Addig ment a vita, állatok módjára, amíg felfogadták, hogy én vagyok a főnök és ez nem vita tárgya. Én győztem.

Januárban volt egy nagy megbeszélés a főszakács és a főnökség között. Állítólag lebaszták a stílusa meg a viselkedése miatt. Utána 3 napig nem jött be dolgozni. Ott hagyott egy jó szakáccsal, meg egy olyannal, aki még főzni sem tud, alapokat sem. Mindezt úgy, hogy normálisan 5-en vagyunk a konyhán. Újabb teltházas szerviz volt, behívtunk dolgozni egy másik srácot. A főszakácsunk gyakorlatilag három napra eltűnt, mert azt egyikünk sem tudta, hogy visszajön-e. A telefont nem vette fel senkinek, az sms-ekre pedig nem reagált. Ha szóltunk neki este, hogy kell ez vagy az, azt megrendelte nekünk más szállítótól rosszabb minőségben, mint amit mi általában használtunk. A csúcspont ott volt, hogy én szombaton sirloin-ért mentem hentes boltba, majd egy 5,5 kg-os húsdarabot cipeltem keresztül a belvároson, a szmogon és a turistákon keresztül, hogy legalább legyen valami az étlapon. Kihoztam magamból a legjobbat, a kollégáim pedig minden pisszenés nélkül elfogadták, amit mondtam nekik. Rekord mennyiségű vendéget csináltunk azon a hétvégén, és elvittem a konyhát, meghoztam a döntéseket úgy, hogy abból a konyhai költségvetésnek hiánya nem volt és minden vendég elégedetten távozott. Mást egy ilyen szituációból nem lehetett kihozni. Aztán elmentem egy hétre szabadságra úgy, hogy nem tudtam, hogy mi vár majd, ha visszamegyek.
Az volt, hogy megkérdeztem tőle, hogy ez most mi volt és miért kellett? Bocsánatot kért, őszintén. (Majd ha ráérek megsajnálom.) Aztán mondta, hogy annyira szar volt az a megbeszélés, hogy egyáltalán nem akart bejönni dolgozni. (Mi vagy te, egy taknyos kölyök? Az apád faszát, hogy úgy gondolod, hogy ezt megteheted.) Majd közölte velem, hogy akkor ő most átrakna engem köret pályára és akkor utána szószosra, mert ha ezeket is tudom, akkor majd sokkal jobban tudom irányítani a konyhát. Ez a kijelentése engem annyira sokkolt, hogy köpni, nyelni nem tudtam. Pedig azt kellett volna mondanom neki, hogy de bakker 3 napig egyedül vittem a konyhát, rekord mennyiségű vendéggel és bevétellel úgy, hogy mindenki elégedetten távozott és azt gondolod, hogy az a megoldás, hogy lefokozol és visszatolsz a sarokba? Ordítani tudtam volna, de úgy gondolta, hogy ez a megoldás. És azzal arányosan, hogy engem a hátsó sarokba állított az angol kollégámat, akinek fele annyi tapasztalata sincs a konyhán mint nekem, elkezdte előre tolni. És itt volt az a pont, hogy elkezdtem úgy alakítani a dolgaimat, hogy a megfelelő pillanatban jöjjek el és hagyjam úgy ott, mint macskát szarni. Mert ez a fickó még azt sem érdemli meg, hogy a nyálamat ráterítsem.

A főszakács a két szerviz közötti szüneteket a pub-ban töltötte. Nála ez minimum 3 pint (1,5 l) sört jelentett. Volt egy olasz srác a konyhán, köret pályán. Aznap többet ivott, mint szokott és minden hülyeségért, jogtalanul is előszedte az olaszt, majd hozzávágott egy tányér kaját. A srác másnap nem jött be dolgozni. Nem fogjátok elhinni, de még ezt is elnézték a főszakácsnak.

Volt egy másik, angol srác, köret pályán, akihez a séf az 5 tányérnyi kaját egy tálcán csak azért nem vágta hozzá, mert kettőjük között álltam. Úgyhogy a falnak ment minden, mert ő elvesztette a türelmét és kiakadt. Utána a tányérokat kifizette a főszakács, majd a kaját (eladási áron) kifizettette a sráccal. Következő szombaton pedig szerviz közepén kirúgta a csávót. Ezt legalább már nyugodtan, mert a csávó tényleg reménytelen volt. De az, hogy valaki szar szakács az még nem indok arra, hogy egy öt fős asztal kitálalt kajáját a falhoz vágja.

Az egyetlen ok, amiért én még nem hagytam ott az az volt, hogy az egyik tulaj, konkrétan a cégigazgató, elkapott egy beszélgetésre és megkérdezte, hogy mik a terveim. Mondtam neki, hogy el akarok menni a főszakácsunk mentalitása miatt, hogy nem becsül meg, hogy egy 21 éves taknyos faszt előrébb helyez, mint engem, hogy fizetés emelést úgy kaptam, hogy a főnökség közölte vele, hogy adnak és kész, és ebbe a főszakácsnak nincs beleszólása, hogy arra nem volt képes, hogy ezt elmondja és egyáltalán nem ez a módja annak, ahogy egy konyhát vezetni kellene. Megkért, hogy maradjak még egy kicsit tovább, nem miatta, hanem mert változások lesznek. Ebbe csak azért mentem bele, mert nyár közepén amúgy is eljönnék, addig pedig fizetnek normálisan.

Én egy nagyon jó ember vagyok, belőlem irtó nehéz kiölni egy másik ember iránti szeretet. A főszakácsunknak sikerült. De szerintem ő az egyetlen. Azzal, amikor véletlenül kihallgattam egy megbeszélést közte és egy próbanapos srác között. Úgy beszélt rólam, mintha egy suliból kiszabadult kis suttyó tanuló lennék, akinek ehhez a szakmához semmi köze egy vadidegen lehetséges kollégám előtt. Úgy sétáltam ki a teremből büszkén, felszegett fejjel, hogy lásson, hogy tudja hogy én ezt a kibaszott beszélgetést végighallgattam. Én azóta nem beszéltem vele, nem szóltam hozzá, azt csináltam, amit mond és ha neki az kell, hogy a haverja vigye a konyhát, hát akkor csinálják ők ketten. Leszarom. A napjaim úgyis meg vannak számlálva.

Persze, hogy fájt. Mintha egy kést szúrtak volna belém többször, majd azt körbeforgatták volna 10-szer minden sebben egymás után. Szombat este elmentünk bulizni a felszolgálókkal. Ők nem akartak, én igen. Megcsináltam a bulit, mintha semmi bajom nem lenne, pedig azok a sebek véreztek.
Másnap már csak az járt a fejemben (másnaposság), hogy elmehet az összes önimádó fasz a gecibe, én ezt a szakmát akkor sem fogom feladni.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vajaskenyer.blog.hu/api/trackback/id/tr127441844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

raczadam 2015.05.12. 19:59:00

grat és kitartás, csak így tovább!

Hobbiszakács · http://hobbiszakacs.blog.hu 2015.05.14. 12:28:34

"Megkért, hogy maradjak még egy kicsit tovább, nem miatta, hanem mert változások lesznek."

A felső szinten levők mindig és mindenhol ugyanazt mondják a konkrét sérelemre vagy a "köztes-főnökre" panaszkodó alkalmazottnak. Így halogatják a probléma megoldását. Legközelebb azt mondják, hogy tudatában vannak a helyzet komolyságának, és éppen dolgoznak rajta.

Remélem, hogy a munkád meghozza az eredményét, megfordul a kocka, és normális emberek közé kerülsz.

jEnci · http://vajaskenyer.blog.hu 2015.05.17. 21:32:11

@Hobbiszakács: jelenleg úgy néz ki, hogy nem lesz legközelebb, mert június 12-én lesz az utolsó napom. A jövőbeni terveimről pedig majd a nyáron mesélek. :)

Jalapeno Poppers 2015.11.12. 17:06:32

Ez a posztsorozat ma úgy pofán vert, mint vak bálnát a tartályhajó... Óriási vagy, jEnci, kíváncsian várom, merre tovább...
süti beállítások módosítása